Kauppa 2015 – Kohti kasvua

Osana Kauppa 2015 -tapahtumaa Suomen Tukkukauppiaiden Liitto järjestää yhdessä Erikoiskaupan Liiton ja PTY ry:n kanssa kulutustavarakaupan seminaarin. Seminaarin ohjelma on muuttunut siten, että alun perin ohjelmassa ollut Confetti Oy:n Autotallitarina on korvattu ajankohtaisella esityksellä kaupan alan digitaalisen aikakauden haasteista ja mahdollisuuksista.

Ohjelma on seuraava:

Kulutustavarakauppa: Uudet konseptit

The New customer journey


Kuluttajakokemus ja uudet myymäläkonseptit maailmalla

Christiaan Rikkers, Managing Director, JosDeVries The Retail Company B.V.

Suunta kasvuun ja kannattavuuteen: kaupan alan digitaalisen aikakauden haasteet ja mahdollisuudet, toimialan viimeisimmät huomiot

Jani Liimatainen, Head of Operations Strategy, KPMG Advisory

Tuotetaloudesta palvelutalouteen – Haaste uuteen ajatteluun

Pekka Mattila, toimitusjohtaja, Aalto EE

Kaupan liiton isännöimän kaupan alan suurtapahtuman yhteisessä osuudessa on monia mielenkiintoisia esiintyjiä. Keynote -puhujiksi ovat vahvistuneet Sonja Wilson, Head of eCommerce, Ikea ja Nick Downing, Commercial Director, IGD.

Ilmoittaudu mukaan, kun kaupan alan toimijat kokoontuvat jo kuudetta kertaa Kauppa 2015 -tapahtumassa!

Tilaisuuden osallistumismaksu Suomen Tukkukauppiaiden Liiton jäsenyhdistysten jäsenyritysten henkilöstölle on 195 € + alv 24% per henkilö.

Lisätietoa tapahtumasta on osoitteessa http://www.kauppa.fi/k/kauppa2015, josta löytyy ilmoittautumislinkki.

Tervetuloa!
  • 18.9.2014
Siirry sivun alkuun