Muoti, myynti ja muuttuvat markkinat - Muoti- ja urheilualan suhdanneseminaari 2015

Muoti, myynti ja muuttuvat markkinat

– Muoti- ja urheilualan suhdanneseminaari 2015

Myynnin lasku on yllättänyt. Tappaako taantuma ostovoiman? Miten käy bisneksen, kun kuluttajan käyttäytyminen muuttuu?

Tule mukaan kuulemaan, miten tekstiili-, muoti- ja urheiluala pärjää muuttuvassa maailmassa ja mitä vuosi 2015 kaupalle tarjoaa.

Suhdanne 2015 -seminaari on tarkoitettu suomalaisille tekstiili- ja vaatetusteollisuuden sekä -kaupan yrityksille ja medialle.

AIKA: 4.9.2014 klo 13–18

PAIKKA: Helsingin Messukeskus, Holiday Inn

OHJELMA

13.00  Avaus

13.10  Talous nyt ja tulevaisuudessa

 ·   Talouskatsaus, kysyntä ja kulutusennuste 2015   Pasi Sorjonen, Nordea

·   Vaate- ja urheilukaupan tilanne  Veli-Matti Kankaanpää, TMA

·   Muuttuva kuluttajakäyttäytyminen 2015   Tarja Pentilä, TNS gallup

 15.30  Kahvi- ja verkostoitumistauko

 15.45  Kohti digitaalista asiakaskokemusta

 Koko maailma klikkauksen päässä – verkkokaupan logistiikka   Peter Envasalo, DHL express

·   Kohti parempaa asiakaskokemusta – somella Markkinointi- ja viestintäjohtaja Susanne Ranta-Kiiski, Novita

·   Asiakkaana koko maailma – kokemuksia kuulumisesta Farfetchiin  Pauliina Louhiluoto, Lifestyle-konseptikauppa My o My

17.00  Coctail-tilaisuus

Osallistumismaksu 1.8.2014 asti 120 euroa, sen jälkeen 150 euroa. Hinta sisältää tarjoilun.

Ilmoittautumiset 28.8.2014 mennessä osoitteessa:

http://bit.ly/T9gmao

Tiedustelut:

Hanna Heikkilä

Toimitusjohtaja

+358 50 5363 379

hanna.heikkila@stl.fi


  • 4.9.2014
Siirry sivun alkuun