Tukkuakatemian aamu: Brändin rakentaminen somessa ja social selling

Paikka: Mannerheimintie 76 A, 6. krs.

 

Koulutuksen sisältö ja kouluttaja

 

Verkkoviestinnän kokonaisuus

- mitä osa-alueita?

- johtaminen​

 

Asiakasymmärrys

- mitä asiakkaista pitäisi tietää?

- digitaalisen ostoprosessin ymmärtäminen

- verkkoviestinnän kohdentaminen

 

Sosiaalisen median kanavat ja roolit

- kanavien eroja-orgaaninen näkyvyys vs. mainontaTavoitteiden asettaminen ja mittaamisen merkitys

- mittareiden valinta

 

Social selling 

- mistä siinä on kyse ja kuka sitä tekee?

- miten lähteä liikkeelle?

 

Kouluttajana toimiva Terhi Aho työskentelee sisältömarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin asiantuntijana Tulos Helsinki Oy:ssä. Terhin erikoisosaamista ovat verkkokaupan kehittäminen ja sosiaalisen brändin rakentaminen. Hän on työskennellyt yli 15 vuotta markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä. Twitter: @terhiaho, LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/terhiaho 

  • 26.10.2016
Siirry sivun alkuun