Tehoa verkkokaupan myyntiin ja asiakashankintaan

Suomessa perinteisesti projekteja johdetaan tuote- ja teknologiavetoisesti, mutta mitkä asiat oikeasti ovat tärkeitä verkkokaupan kasvussa? Mitä osaamista verkkokaupan menestys vaatii ja miten se tulisi organisoida? Mitä eroja on eri toimialoilla ja miten luodaan palveleva monikanavainen asiointikokemus kaikkiin asiakaskohtaamisiin? Jäsenistön toiveesta toteutetaan kahden aamupäivän mittainen verkkokauppakoulutus digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsaman johdolla.

Leevi Parsama on henkilökohtaisesti tavannut satoja suomalaisia verkkokauppoja ja tekee viikoittain töitä alan kovimpien kasvajien kanssa. Hän on nähnyt esimerkkejä erikokoisista, menestyvistä suomalaisista verkkokauppakonsepteista sekä huippuesimerkkejä globaalin kehityksen kärjestä.

Leevi tulee puhumaan Edun koulutuksissa muun muassa siitä, missä tapahtuu verkkokaupan myynti ja miten siihen saa tehoa. Koulutuksissa tunnistetaan verkkokaupan tärkeimmät kilpailutekijät, optimoidaan ulkoista ja sisäistä ostopolkua, tutustutaan verkkokaupan johtamiseen ja kirkastetaan asiakaslupausta. Kaiken keskiössä on asiakasymmärryksen tärkeys.

Lisätietoja koulutuksista

30.10. Verkkokaupan 10 tärkeintä menestystekijää

6.11. Tehoa verkkokaupan myyntiin ja asiakashankintaan

Leevi Parsama tunnetaan kotimaisen verkkokaupan edunvalvojana ja vaikuttajana. Päätyökseen Leevi toimii asiantuntijana 100 suomalaisen yrityksen muodostamassa eCom Growth kasvuohjelmassa. Hän edistää tiiminsä kanssa kaikin keinoin verkkokauppojen kansainvälistä kasvua sekä kehittää alan ekosysteemiä kotimaassa.

Lisäksi hän työstää digitaalisen kaupan strategioita suomalaisille brändeille sekä toimii johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa. Viime vuonna Leevi valittiin Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi Suomessa. Monet tuntevat hänet myös Facebookin suositun Verkkokauppiaat ryhmän moderaattorina, jonka johdosta hän on henkilökohtaisesti tavannut enemmän eri verkkokauppatoimijoita kuin kukaan muu.

  • 6.11.2018
Siirry sivun alkuun