Aamupäivä urheilu- ja muotikaupan ammattilaisille:

Ajankohta: 21. maaliskuuta 2019, klo 9.00-12.45
Paikka: Sofia Future Farm, Sofiankatu 4, Helsinki www.sofiafuturefarm.fi 

Ohjelma:

8.30 alkaen aamukahvitarjoilu

9.00 Magic Sauce of Retail, Ilona Oksanen, Werk Retail
Mitä menestyksekkääseen reseptiin ja retail strategiaan vaaditaan? 
Mitkä eri elementit ohjaavat kuluttajakokemusta tulevaisuuden kaupassa ja kuinka visuaalisuuden hyötyjä voi mitata? WERK Retail on kaupan konsepti- ja visuaaliseen kehitykseen erikoistunut toimisto. 

9.40 One brand - one visual story - Case The Athletes Foot, Werk Retail
Kuinka luodaan yhtenäinen brändi-imagon toteutus ja visuaalinen tarina koko myyntiketjussa. 

10.15 Tuoksut osana kuluttajakokemusta, Jari Tuominen, Kenzen
Tuoksut ympäröivät meitä kaikkialla. Ne antavat meille aisti-informaatiota ympäristöstämme ja niihin liittyvä vahva emotionaalisuus vaikuttaa meihin alitajuntaisesti, myös asiakkaina. Funktionaalisten tuoksujen kiehtova maailma avaa uudenlaisia mahdollisuuksia markkinointiin. 

11.15 Musiikki tekee kaupan, Harri Kaasinen, GT Musiikkiluvat
Miten asiakkaaseen vaikutetaan musiikin avulla? Miten musiikista saatuja tunnemuistoja hyödynnetään? -Musiikin rooli kaupallisen asiakaskokemuksen luomisessa ja liiketoiminnan tuloksellisuudessa sekä alan viimeisimmät trendit. 

11.45 PriceTap - The Power of Hidden Discounting by Richard von Kaufmann (in English)
PriceTap luo saumattoman yhteyden elämyksellisen kivajalka-asioinnin ja digitaalisen kustomoidun asiakaskohtaamisen välille. 

12.00 Networking -Keskustelua päivän teemoista ja verkostoitumista.

12.45 Tilaisuus päättyy.

Puhujat:

Ilona Oksanen, Werk Retail www.werkretail.com
Vahvalla kansainvälisen muotikaupan taustalla ja tulevaisuuden visiolla varustettuna, Ilona Oksanen rohkaisee kaupan alaa kohti uusia aikoja. Oksasen perustama ja luotsaama WERK Retail tarjoaa työkaluja monikanavaisen kaupan brändinhallintaan, retail konseptien kehitykseen sekä visuaalisen työskentelyn tuloksellisuuteen.

Jari Tuominen, Kenzen www.kenzen.fi 
Jari Tuominen on kemian tohtori, tutkija ja yrittäjä, jonka erikoisalaa ovat molekyylikemia ja tuoksujen vaikutus ihmiseen. Tuomisen yritys Kenzen Oy kehittää yhdessä alan parhaiden tutkijoiden ja lääkäreiden kanssa hajuaistiin perustuvia tuotteita, menetelmiä ja tuoksukonsepteja.

Harri Kaasinen, GT Musiikkiluvat www.musiikkiluvat.fi 
Harri Kaasinen on kokenut strategian ja brändistrategian kirkastaja ja aktiivinen musiikkialan uudistaja. Kaasinen on luonut ja jalkauttanut Suomalaisen Event Revenue Management -konseptin ja hän toimii myös hinnoittelun ja tuottojohtamisen konsulttina. 

Richard von Kaufmann, PriceTap www.pricetap.io 
Richard von Kaufmann on markkinoinnin ammattilainen ja start-up yrittäjä. 
Hänen viimeisin innovaationsa PriceTap -applikaatio mahdollistaa dataan perustuvan myyjän ja asiakkaan välisen kustomoidun kommunikoinnin ja kuluttajalle henkilökohtaisesti räätälöidyt tarjoukset ja hinnoittelun. 

Ilmoittautuminen tästä linkistä

https://my.surveypal.com/Magic-Sauce-of-Retail-21.3.2019

Tilaisuuden järjestävät:
Urheilun Vähittäis- ja Tukkukauppa ry UVT ja Muoti ja urheilukauppa ry TMA
Mukana tapahtumassa myös Instore Agency https://instoreagency.se/

Osallistumismaksu:

UVT ja TMA jäsenet 90€ / hlö, muut 180€ / hlö

Lisätietoja:
Hanna-Liisa Erkheikki; Hanna-Liisa.Erkheikki@uvt.fi puh. 040 5241718
Veli-Matti Kankaanpää; Veli-Matti.Kankaanpaa@textile.fi puh. 0400 600037

  • 21.3.2019
Siirry sivun alkuun